Klachtenregeling – Apotheek Alkemade – Roelofarendsveen

Wij hebben een nieuw zorgportaal: MijnGezondheid.net

Met MijnGezondheid.net kunt u 24 uur per dag, 7 dagen in de week online uw zorgzaken regelen bij uw  apotheek. Via het portaal kunt u onder andere uw medicijnoverzicht in zien, uw medicatie herhalen en online een vraag stellen of een e-consult aanvragen.

Met de bijbehorende MedGemak-app regelt u alles gemakkelijk op uw  telefoon en tablet. Aanmelden gaat zeer eenvoudig met uw DigiD.

Meld u hieraan:

MijnGezondheid.net

Voor uitleg over MijnGezondheid.net klikt u hier

Voor uitleg over het vervolgens in gebruik nemen van de Medgemak app klikt u hier

Maakt u op dit moment gebruik van de "Mijn Medicijnen app" dan verzoeken wij u vriendelijk over te stappen op het nieuwe portaal. Vanaf januari 2022 werkt de oude app niet meer.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.